Hirdetés szövege

A hirdetés szövegében az első 5-6 szó a legfontosabb - ha nem keltik fel az olvasó érdeklődését, nem fogja elolvasni a hirdetés további részét. Legyél lényegre törő, informatív, kerüld az üres mellébeszélést! Ne adj fel olyan hirdetést, amiből nem derül ki, hogy mit is kínálsz valójában! Az apróhirdetés nem az irodalmiasság helye. Ne itt próbáld meggyőzni az olvasót, hogy szüksége van valamire, amiről eddig nem is tudott: a legtöbben kifejezetten valamilyen céllal keresnek fel apróhirdető oldalakat.

Használj kulcsszavakat! Természetesen nem a kulcsszavak értelmetlen felsorolására gondolunk, érdemes azonban úgy fogalmazni, hogy minden olyan szó (a megfelelő toldalékolással/ragozással) benne legyen a szövegben, amire a termékedet kereső személy rákereshet. Sokan csak az apróhirdetők keresőit használják, így a megfelelő kulcsszavak segítségével több felhasználóhoz tudod eljuttatni hirdetésedet. Van néhány elcsépelt kulcsszó ("olcsó", "új" stb.), ami sokak szerint dobhat hirdetésünk olvasottságán.

Ne felejtsd el megadni az árat! A hirdetésed egy csomó más hirdetés között fog feltűnni, és a legtöbbnél ott lesz az ár is, ami kifejezetten fontos tényező lehet a böngésző számára. Ha azt akarjuk, hogy ebben a környezetben megállja a helyét a hirdetésünk, nem számíthatunk arra, hogy az érdeklődő majd ellátogat a honlapunkra, ha az áraink érdeklik.

Próbáld meg akcióra késztetni az olvasót! Kifejezetten szólítsd meg, és kérd meg rá, hogy nézze meg a honlapodat, hívjon fel, írjon levelet stb.! Hasznos lehet, ha a kapcsolatfelvétel módját itt is megadod, és nem kell neki a megfelelő rublikát megkeresnie, hogy akcióba léphessen.

Ha van rá mód, a szöveget egészítsd ki képpel is. A képek gyorsan és sokat mondanak, ezért a hirdetéseket gyorsan átfutó felhasználók számára nagyon jó kiindulási pontnak számítanak.

Használd a legmegfelelőbb kategóriát! Az egyes kategóriákat olyanok böngészik, akiket kifejezetten az adott témában érdekelnek csak hirdetések, ezért hirdetésünk egyáltalán nem lesz hatékony, ha rossz kategóriában helyezzük el. Nincs értelme a hirdetést több, irreleváns kategóriába is feladni, mivel innen nem fognak érdeklődők jönni, csak azt kockáztatjuk, hogy törlik hirdetéseinket.

Minél több kapcsolatfelvételi lehetőséget megadsz, annál inkább biztosítod az olvasót egyenes szándékaidról. Ha van rá mód, adj meg telefonszámot is!
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
Szerző
  • Attei
  • 2009. október 23.
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ