Hibajelentés

Írd le, milyen hibát találtál a trükkben, és mi igyekszünk a lehető leghamarabb javítani azt!

Ha szeretnéd, hogy válaszoljunk neked, ne felejtsd el megadni az elérhetőségedet!

A trükk szövege

Emlékeztetőül a trükk szövege:

Ha rendszeresen adsz fel apróhirdetéseket, mindenképp érdemes megpróbálkozni a különböző apróhirdető oldalak és hirdetésszövegek hatékonyságának tesztelésével. Ha nincs saját honlapunk, akkor több e-mail cím, illetve telefonszám megadásával tudjuk megvizsgálni, hogy honnan érkezik a legtöbb válasz, saját honlap esetén azonban jóval egyszerűbb dolgunk van.

Fontos, hogy használjunk a holnapunkon valamilyen látogatóstatisztika szolgáltatást, ami azt is figyeli, hogy honnan érkeznek a látogatók (Pl. Google Analytics). Így láthatjuk, hogy az egyes apróhirdető oldalakról hányan jönnek át a mi oldalunkra a hirdetésünk hatására.

Ha különböző hirdetések hatékonyságát szeretnénk tesztelni, készítsünk külön érkezési oldalt minden hirdetésnek. Az érkezési oldalakat máshol ne reklámozzuk, így azok látogatottságát figyelve látni fogjuk, hogy melyik hirdetésünk volt hatékonyabb. Egyszerre mindig csak egy dolgot változtassunk a hirdetésünkben, hogy jól lássuk, hogy minek a megváltoztatása felelős a reklám hatékonyságáért. Igyekezzünk minden mást a lehető leginkább változatlanul hagyni, például ne nagyon különbözzön egymástól a két hirdetésben megadott honlapcím, ahova az érdeklődők érkeznek.

Tesztből sosem elég! Mindig próbálkozzunk újabb és újabb variációkkal! Lehet, hogy amelyik hirdetés tegnap még jól működött, mára már kevésbé hatékony.